Toyota Prius+ – zmiany

Z zewnątrz, zmiany objęły przód, tył oraz linię boczną pojazdu. Nowe reflektory przednie i przebudowany górny grill upodabniają odświeżonego Priusa+ do nowych modeli Auris i Avensis. Światła drogowe oraz mijania zostały wyposażone w technologię LED. Auto zostało też optycznie poszerzone poprzez przebudowę zderzaka. Ponadto, konstruktorzy zastosowali nowe tylne reflektory i pokrywę bagażnika, a tylny zderzak został zintegrowany z dyfuzorem oraz wnęką na tablicę rejestracyjną.

Toyota Prius 4 Toyota Prius
Toyota Prius 3 Toyota Prius 2Wnętrze nowego Priusa+ otrzymało nowe elementy wykończenia. Pomiędzy przeprojektowanymi zegarami umieszczono nowy, 4,2-calowy kolorowy wyświetlacz komputera pokładowego, który obok standardowych informacji pokazuje także schemat działania układu hybrydowego oraz poziom naładowania akumulatorów. Na ekranie można sprawdzić także ustawienia systemu aktywnego tempomatu, klimatyzacji i systemu audio.

Na konsoli środkowej umieszczono ekran dotykowy najnowszej wersji systemu multimedialnego Toyota Touch 2. Unowocześniony wyświetlacz o przekątnej 6,1 cala i rozdzielczości 800 x 480 pikseli wyświetla szerszą gamę kolorystyczną. Systemem można nawigować za pomocą gestów znanych użytkownikom tabletów.

Od średniego poziomu wyposażenia dostępny jest asystent parkowania (SIPA). System automatycznie steruje układem kierowniczym, czego efektem jest precyzyjne parkowanie auta. Kierowca kontroluje wyłącznie prędkość samochodu. Nowa wersja Priusa+ otrzymała też bardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa.

Inżynierowie Toyoty zwiększyli wydajność i poprawili osiągi napędu hybrydowego Priusa+ 2015, a także dostosowali go do normy emisji spalin Euro 6. Zawieszenie zostało zoptymalizowane pod kątem prowadzenia i komfortu.